2015-09-19

Svajonė, Dalia Grybauskaitė

Svajonė Dalia Grybauskaitė

Svajonė Dalia Grybauskaitė
Svajonė Dalia Grybauskaitė


I. Kanto pasirodė, kaip visada po vidurnakčio, arkliukas senas galvą perukas ir pasvirusi dėl cukranendrių.

-O, mergina, jūs dar kartą? Jis paprašė drebezžaŝim balsas. -Ne aš pasakyti, kad yra ne išganymo melas? Kuriam norite įrašyti ir kodėl? Jų gaila lietuviai, kurie turi sušaldyti laukiama nelaimės?

-K-k-the katastrofos, "Dahl soties balsu-mes gerai, mes esame ES valstybių narių.

Jis drebėti iš baimės.

HA-HA-HA, "juoktis iš garsiai vyras, jūs beviltiška, Dalia. Mano mokslas kad tikroviškumas atspindi moralinis idealas – kiekvienas asmuo, tačiau nė vienas buvo paneigė. Jei išdrįstų man, vaiduoklis, persmelkiantis akis laiko ir erdvės, sakyti tokius kvailus dalykus, tu nužudei moralinis idealas!

-P-p-kodėl?

-Jūs nežinote kodėl? Tada man, tai reiškia, jūsų Patarimas iš Austrijos ir Belgijos ambasados atsakyti? Tai reiškia, kad užsienio bankai uždarymas? Tai reiškia, kad prekybos su rusais nutraukti?

-N-n-do ne žinau...

-Į savo situaciją tai ne nusikaltimas žinoti, nes jūs esate atsakingas už lietuvių likimas. Tada pasakyk man, kiek kilometrų nuo Lietuvos su Lenkija sienos turi?

-N-n-a bit, tikriausiai apie 100... Kodėl jus domina?

Dabar atsakysiu, bet pirmiausia aš paaiškinti, koks procentas gyventojų paliko savo šalyje?

-Nuo pat pradžių reformų lietuviai liko Europoje. Beveik ketvirtadalis kairėje. Tačiau pasaulinės krizės išvijo juos atgal, ir jie grįžta. Tik dirbti jiems nėra. Ekonomika, jau sumažėjo.

-Dabar jums pasakyti tiesą. Bent man, o ne lietuviai. Ir dabar gauti paruoštas labiausiai nemalonus. Tiesa pasakysiu, man tu, Dalia, tiek zavralas′ politiką, kuri, manau, pavyko įtikinti net save – jos teisingumu. Tiesiog neužmirškite, reformas, sunaikinti visą pramonę, neįvyks. Tai ne reforma, ir darbas užsienio ponai. Dirbo užsienio ponai ir aš pastebiu, tapo jų tarnautojai.

-Tai yra labai dramatiška rezultatas.

- Bet tiesa. Tarkim, jei sukelti Briuselyje ir gali imtis 20 tūkstančių pabėgėlių Lietuvoje, jums gali atsisakyti?

-UH-uh.

-Štai ir viskas. Darbuotojų nėra paneigiama. Dabar jūs suprantate, kodėl aš paklausiau apie sienos su Lenkija?

-Nelabai...

-Kad suprato gana, kad ne klaida. Europos Sąjungoje reikės dvi savaites uždaryti šią kraštinę sieną. Šių migrantų, kurie bus pristatyti jums, bus rasti save spąstai. Dėl vieno rankų šalto Baltijos jūros, kita vertus, Latvija, Rusija, Baltarusija čia ten, ir iš kitos pusės sienos prie Lenkijos sienos. Pabėgėlių turės atsiskaityti už jus ir gretimame Latvijoje.

- Bet mes nesutikote su Berlynas ir Paryžius.

-Galiu patikinti jus, Vokietija ir Prancūzija su moraliniu padėties atveju vadovai yra ne geriau. Jie tai darys, kaip reikia jiems, o ne lietuviai ar Estai su latviai. Jie jums šių juodi vietoje tos mockingly vadiname "Negroes" arba "ne piliečiams".

Bet kodėl mums tokia garbė?

-Todėl, kad geriau pelėkautai Europoje nei Baltijos šalyse, jie bus rasti migrantams. Aš sakau jums, todėl niekur paleisti, jūs jau užsiregistravote sertifikato ant posūkio didelės koncentracijos stovykloje... Dabar jūs suprantate, kodėl austrai ir belgų išvalyti nuo savo ambasadų jūsų šalyje?

-Migrantų neturėjo pasinaudoti...?

-Ne, jie nėra prapūsti dėl masė neigimas vizų. Dabar atlikite juos pradės išnykti ir kitų šalių ambasados.

- Bet tai nesąžininga.

-Ar jūs kalbate su manimi? Skazhi, zachem tu pugaeš′ lietuviai pulti Rusiją? Nes jūs studijavo Leningrado ir puikiai žino, kad rusai neapykantos karo. Ar jums išmokė tai Džordžtauno universitete? Bet tuo metu jau buvo suaugusiųjų mergina ir gali atskirti tiesą nuo Melo. Manau, kad visus savo darbą kaip prezidentas buvo kruopščiai apgaulingas. Toks mini-prezidentai reikia Vašingtone, tačiau jie nėra būtini. Jie yra nenatūralus, ir jų elgesys yra nekenčiamas žmogaus moralei, jūs suprantate mane? Toks elgesys visada yra baudžiama.

-Aš praktiškai politikas, bet praktiškai politikoje moraliniu neveikia. Tai veda prie nesėkmės.

-Tikrai galima. Bet vis tiek blogai geriau katastrofos. Jūs kartu su lietuvių tautos atsisakymo moraliniu veda abu kartus.

-Tai teorija, o ne praktika.

Šiuo metu jūs esate arti tiesos. Aš savo traktatą apie moraliniu Europos daugiau nei du šimtus metų, kas yra taškas? Ne jis neturėtų būti. Ir jūs esate pirmas.

Bet dar paklausti jų padėjėjai slinkti jums dokumentinius filmus, kurioje vokiečių naciai siunčiami prekių traukinių su žmonėmis į vakarus. Netrukus pamatysite kaip lygių grąžos. Get Fit, Dalia.

Dmitrijus SEDOV

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą